28 Ağustos 2007 Salı



bu da naçizane "lloyd" tarzı otelimin odasının mütevazı çalışma köşesi...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

AAAA aynadan görünüyorsun kuzum. Başucu lambası olarak kullanabilecek bir abajur da var ve çok güzel. Duvar kağıtları da öyle. Ofisiniz de pek hoş. Bu mekânlarda Allah nice hizmetlere vasıta kılsın inşaallah.
Belediye ve NGO lar birlikte neler yapıyorlar, bize de örnek fikirler verirsen iyi olur.muhabbetler...

mtbagli dedi ki...

Ben resimde hafifçe gizlenmiş olan ilaç kutusu ile BIC marka otel kalemine takıldım. Bir de abajurun açma-kapama düğmesinin, ampulün hemen yanında -abajurun içinde- olduğunu tahmin ediyorum. Doğru mu?

hicbirsey dedi ki...

evet, fazla çevirirsen kapanıveriyo, onun bi ayarı var, tam kıvamında çevircen... ama yatak başucumda yok lamba. onu taşısam mı yosa 6.99 ya da 8.99 gibi bi paraya lamba mı alsam... ama o zaman çoklu priz lazım. "abi bana çoklu priz ver, ama hem de avrupa prizini amarika prizine çevirsin" demeyi bilmiyorum ingilizce. o yuzden banyodan gelen ışıkla kitap okuyorum. nasıl?