21 Kasım 2015 Cumartesi

kot farkı

ankarada yıllar önce ilk açılan alışveriş merkezlerinden birine gitmiştik en iyi arkadaşımla. 15-16 yaşlarında olsak gerekti. Üzerimde çok rahat bir kloş kot etek vardı. Öğlen vakti ve yazdı. Hafta içiydi ve boş bir gündü. Evden çıktığımız anda hissettiğim garip özgürlük duygusundan bahsetmek istiyorum. Çıktığımda dışarısı bana evin devamı gibi gelmişti. O hissim o gün hiç azalmadan devam etti ve bana sonsuz bir mutluluk hissi verdi. Sonra ben o güne ait hislerimi zaman zaman yaşadım. Yazılarımı bir dergiye göndermeye başladığımda da benzer bir his yaşamıştım sanırım. Sanki günlüğüm evimdi de ordan çıkmıştım artık, evim olan yazılarımla ve o rahatlıkla dışardaydım.

Mevsim normallerinin üstünde sıcak ve lodosun sarhoş ettiği hava ile bunları hatırladım. Kot eteğimi, hayatta yatay ve kesintisiz hareketi, neredeyse boğazıma çöken mutluluğu.

Hiç yorum yok: