22 Mart 2020 Pazar

günlük x

istediğim verimlilikte yazamıyorum. tahmin ettiğimden daha yoğun geçiyor günler.

hasta ve ölü sayısı yükseliyor. temizlik tedbirleri geliyor. ilk defa birşeyleri çamaşır suyuna batırıyorum, ellerim yıkamaktan kurudu.

bölünmemiş büyük bir ekmek kütlesi gibi gördüğüm zaman. istediğim gibi bölebiliyorum ama çok da uzun değil bir gün. yine de garip bir verimlilik.

örgü yine zamanı somutlaştıran sade ve sakin bir meşgale. saygım ve sevgim çok büyük. ilk defa bere değil de bebek hırkası örüyorum. diğergâmlığı da eklersem daha saygıdeğer olacak diye.

buzdolabı ilk defa dolu. yemek yapıyorum. dışarıyla ilişki azar azar azalıyor. kendi içine kapalı bir dünya. görüntülü konuşmalar. uzaktan eğitimin yollarını arıyoruz.

kandilde en güçlü kasidehanlardan sesleri dinledim. bu elenmenin maneviyat ve aslıma olan bağlantıyı sıkılaştırmasını diliyorum. çünkü bu kadar acz boşa başımıza gelmiş olamaz. düşünelim, elimizde ne var, ne yapabiliriz diye. 

Hiç yorum yok: