29 Eylül 2007 Cumartesi

denver

evet ancak vakit bulup yazıyorum, en yoğun toplantı dönemi. bizim milli maç sunuşumuz dün iyi geçti, özellikle bir sürü tasarım fikriyle onları efsunladık, yoksa bu kadar hard core sosyal bilimcinin entel ve native speaking spekülasyonuyla başa çıkmak zor. aha elimizde bunlar var deyip eskizleri çıkarınca pek sevindiler. burası dağbaşı. biri bize bişey yapsa kimsenin ruhu duymaz. herhalde sezon dışı ucuz olduğu için bu kayak cenneti oteline bizi getirdiler sağolsunlar. biz de bol hava alıyoruz iyi oluyor. kebapçı ve muhallebici, biraz da ülkü takviminin arkasındaki kartonlarda görmeye alıştığımız sonbahar resimleri tadındaki dağ manzaralarını sonra yüklemeyi düşünüyorum. orijinal fotoğraflar çekmeye çalışan biri için bu derece klişenin içnde kalmak üzücü tabii. neyse azizim, bir süre daha nostalji, hüzün filan lüksüm yok. dağlar, kültür muhabbeti ve post-itler....

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben tam seni aramayı düşünüyordum ki sesin dağlardan geldi çok şükür.Dualarımız seninle, gözlerinden öperiz. Başrılarrrrrrrrr

Jilfeym dedi ki...

sen şimdi sallamışındır oraları, koçum benim:)

hicbirsey dedi ki...

buraları rüzgar ve fırtına sallıyo zaten:) aptal oldum devamlı uyuyorum, bitti ya işler...