16 Kasım 2007 Cuma

evlerinin önü

kahveler smalldan mediuma büyüdü, taca faaliyetleri devam ediyor. you tube dünyasında ille de o flemenco şeklinde türkü söyleyen arkadaşlara takıldım, tüyler 90 derece onları izliyorum habire. nedir bu kadar etkileyici olan bilmem ama ille de kültürler arası patika geçişlerde uçuyorum ben. "fusion" deyip geçti mohammed geçenlerde anlattım da ergunerlerin yaptıkları şeyleri. bende denk düşmedi fusion kavramına niyeyse, belki ergunerler uyar da, bu "çığıran" arkadaşlar "fusion" lafının sterilliğinden uçuculuk ve laboratuvar ortamı havasından çok daha sokağa dair birşeyler çıkarmışlar, sokağa evin önünden çıkan birşey. yüzüne parça parça akşamüstü güneşi vuran birşey. kendilerinden menkul, kendi kendilerine eylenmişler. izleyiniz, izlediyseniz de yine ve bir daha izleyiniz:
http://www.youtube.com/watch?v=uVslhKq5B4k

8 yorum:

mtbagli dedi ki...

bu videodaki gunisigi da sokaktan... ve o da cok seyirlik... fusion degildir bu! katiyen!

bu arada albumleri de cikacakmis... videonun altinda yaziyordu.

duduk makarnasi dedi ki...

kuzen,

ben ayni tadi alamadim, herhangi bir muzikten etkilenme , tuylerimin kabarmasi hadisesi ancak maclarda tezahurat ederken ya da mehter dinlerken olabiliyor artik :))

hatta adamin cigirtmasi cok gulunc geldi niyeyse...

kizdirayim seni acik ekiki

seni uyarmistim ben yazarsam geyik yaparim,hissiyati bozarim diye dinlemedin beni

duduk makarnasi dedi ki...

kiz da fena bagiriyor bu arada,

ben bu aralar su nevi seyler dinliyorum:

http://www.youtube.com/watch?v=XleggvyyFso

sen de ona saydir bence odeselim :)

hicbirsey dedi ki...

"bence sen bunu dinlemiyorsun seyrediyorsun" diyerek ilk saydırmamı yapayım. bizim kardeşler bir tane salon salomanjede döktürmüşler. adamın çığırması konusunda haklısın ama flemenko stili böyle bir çiğliği ve çığlığı kaldırıyor diye tolere etmiştim ben onu, bağrıma basmıştım.

duduk makarnasi dedi ki...

dinliyorum yaf... ben klibini ilk kez gordum, mp3 var bende... sana kolay gonderem die yutubdan buldum :)

semanur e. dedi ki...

hiç fena değilmiş yaa, ben ilk defa dinliyorum - tüylere baktım da 5 dereceyi pek geçmedi bende de hümacım- sen özlemişin iyice halkımızı bence :)

hicbirsey dedi ki...

öf yeni nesil çok uyuzsunuz. :) ben flemenko da türkü de çok seviyorum, yapacak birşey yok. ama memleket hasreti körüklüyor o kesin.

hicbirsey dedi ki...

öykü ve berk'in albümü çıktı, dinleyiniz, taklitlerinden sakınınız.