6 Kasım 2007 Salı

taca

taca binasında yapılan türk musikisi çalışmalarına katılarak ilk defa milli oldum, (milli olma duygusu çok keskin orda, çünkü ortamda türkiye haritaları, bayrakları ve atatürk resimleri floresan ışıklar altında bir ilkokul estetiğine imza atıyorlar)... ancak hemen akabinde bir kac dakika içinde vatandaşlıktan çekildim müzikalite adına... yine de arada takılmaya gidilebilir. çünkü demleme çay ve ülker pötibör bisküvi var, ayrıca bina benim otele yakın filan. sinirden ve açlıktan bir koca bisküvi tabağını yemişim, farkında değilim. çanakkale türküsünü söylerken orgla çalıp, ritmi de orgla vermeseler bir derece kendime gelebilecektim ama... (galiba sonradan bir müdahale olmuş, belki bu perşembe bir kere daha deneyebilirim...)

3 yorum:

mtbagli dedi ki...

cok iyi cok iyi...

semanur e. dedi ki...

pötibör bisküvi hatırına 1 kere daha denenebilir bence de, hatta çiftekavrulmuş yada buna benzer bir ad ile yenisi çıkmış, kesin tavsiye ederim ...

hicbirsey dedi ki...

ben bulamayacam ya burda, sen söylersin tabii. :)