7 Kasım 2007 Çarşamba

victory

yarın tasarım tarihi gurusu, büyük akademisyen, "design issues", "design studies" gibi aktif tekel tasarım dergileri kurucu jüri üyesi, eline baktığımız, medet umduğumuz, eğer bizi beğenmezse akademik yükseltme sevapları kazanamayacağımız yüce insan victor margolin'le kahve içeceğim. dersinizi dinleyebilir miyim dedim, beni kahve içmeye davet etti. küratörü olduğu "corntemporary art" müzesi için de güzel kitsch birşeyler ayarlayayım diyorum, "hiçbirşeyler" ayarlayamayacağıma göre...

2 yorum:

mtbagli dedi ki...

o sahane savasla ilgili siirleri yazarken yasadigi ilham gelgitlerinin sebeplerini de sorar misin?

hicbirsey dedi ki...

ya soramadim zira bana cok iyi davrandi. ona mekanik ve dijital tesbih verdim, 'corn'temporary art diye bir muzesi var odasinda, minik souvenirlerle dolu, ona koysun diye. yazik emekli oldu diye hem onu hem de objeciklerini odasindan kovuyorlarmis, pek uzuldum. ha beni thanksgiving yemegine davet etti bu arada, bingo!