9 Aralık 2007 Pazar

golden compass

eden ve arkadaşlarıyla bir karlı, kapalı chicago gününde, yani bugün gittik. kafam kadar mısır patlağı ve baldırım kadar diyet kolayı tabii ki bitiremedim. türkiye'ye geldi mi bilmiyorum ama, kesinlikle kaçırmayınız. karakterlerin hepsinin yanında gezdirdikleri birer hayvan (maymundan fareye, rakundan sivrisineğe) insan evladının aslında içinde neler beslediğini, nelerini nelere dönüştürdüğünü pek güzel resmetmiş. ilk defa da 3d hayvan animasyonlarının sakil durmadığı, yerine oturduğu, hatta ileri gidip söylersek, bu teknolojinin bu iş için, bu senaryo için yaratılmış olduğunu düşündürten bir film.

2 yorum:

mo dedi ki...

buraya da geldi. elestiriler, gelecek devam filmlerinin fragmani gibi oldugu yonunde. ben izlemedim ama izleyecem, merak ediyorum. bir de dijital efekt ekibinde bir turk oldugu yazildi burada. serkan zelzele, daha once de karayip korsanlari icin hakkinda yazi cikmisti.

4 numero dark brown nasil oluyor gormeden anlamazuk :)

hicbirsey dedi ki...

dark side of huma :)