7 Aralık 2007 Cuma

motoroldu hayroldu

motorola proje final sunuşları bugün yapıldı. ikinci dönemde esas projeler yapılacak ama bu dönem analizle sonuçlandırıldı. tek birşey söyleyesim var: zayıftı. efendim "gençler facebooka meraklıymış, aksesuarda hafiflik önemliymiş, trendy olmak istermiş bazı insanlar" gibi beylik bir takım sonuçları fazla bir şekilde de filtrelemeden, paketleyemeden önümüze sundular. ben bu "visiting" pozisyonun üzerime yapıştırdığı "ufo" durumdan artık baymış bir şekilde yaralı aslan gibiydim. ne hocaların arasında lafa karışıp kritik edecek, ne de öğrencilerin arasına karışıp muhabbet ve geyik edecek bir pozisyonum var, açıkçası dönem sonu geldi diye seviniyorum. zira bu dil arenasında içinde o yapay dil zırhını üstüme giyinip er meydanına çıkıp konuşasım yok. e ama bu işler bizim işler... birşey diyemeyince de dilim şişiyor. yani zor zanaat. ifade ve iletişim ihtiyacımı tacadaki türk kardeşlerime diyafram eğitimi vererek tatmin ettim aynı günün akşamı. pek hoşlarına gitti ve seslerin volüm ve kalitesi de beş katı arttı, pek sevindim: ağızlar kubbe, vücutlar enstrüman oldu. hepsi benim hatırım için ayağa kalkıp şarkı söyledi, hem de "ağlamakla inlemekle" isimli şarkıyı sabırla dinleyip öğrendiler. sağolsunlar.

5 yorum:

Ender Emiroğlu dedi ki...

cafe bar restaurant
iyidir,
en süperi budur!
başka da yoktur.

mo dedi ki...

ben de diyafram dersi isterim :) şubat dönemine kayıt yaptırmak icin nereye başvuruluyor?

hicbirsey dedi ki...

dalağa başvurucan.. midenin altı :)

ender hoşgeldin, şeref verdin.. kuaför peruk, kürkçü anorak, ... oooooof :)

duduk makarnasi dedi ki...

motorola berigele , bosver gitsin...

Jilfeym dedi ki...

huma kopardın beni yaa:)
dalağa başvuracakmış:)
mete, bana da başvurabilirsin ya, ben de veriyorum o dersi:)
ahah
süper be:)