31 Ocak 2008 Perşembe

gerildim

bu yarınki sunuş beni gerçekten geriyor. iyi geçeceğini kestirebiliyorum. en azından hebe höbö diye konuşamasam bile gösterdiğim projeler kendini anlatır diye ümit ediyorum. (sen sus projen konuşsun: tasarım eğitimi 1. düstur) kendime prensipler sıralıyorum: doğal ol, kendin ol, gülümse, kendine güven, siyah elbiseni giy, saçımı toplasam mı?
önden başkaları girip benim yerime sunsa iyi olacak; dur bunu ayarlamaya çalışayım... dua davet kelimesinden geliyormuş, bunu öğrendiğimden beri daha rahatım dua konusunda. iyi olacak inşallah...

2 yorum:

mo dedi ki...

en hayati konularda bile basarmaya değil, iyi vakit geçirmeye/geçirtmeye odaklaninca hersey kolaylasiyor :)eglenmene bak. artık donuyorsun ve bu sunus onlara armagan olsun.

hicbirsey dedi ki...

çok iyi bir nokta, tam ihtiyacım olan şeyi söyledin, tam zamanında yetişti, varol...