25 Nisan 2008 Cuma

anektod 02

ankara'ya geldiğimde ve aşti'den ankaray bileti almak için gişeye seğirttiğimde tarifeleri gördüm: 2li, 5li ve 10lu kartlar satılıyor. teyid etmek için gişedeki adama yöneldim:
"bir tane bilet almak istiyorum",
"ikili var",
"ama ben bir kere binicem", (bomba geliyor)
"otobüse de binebilirsiniz"...

gerçekten "martı simidi" ve "adi boya" vak'alarından sonra yaşadığım dumur olaylar serisinde bir inci oldu. en büyük idealimiz malum ankarada belediye otobüsüne binebilmek... bizlere bu güzide imkanı sağlayan bir adet fazla biletim var, duyurulur.

2 yorum:

mtbagli dedi ki...

aşti'den esenboğa'ya belediye otobüsüyle gitmek mümkünmüs. 25 dakikada bir sefer varmis... yarim saatte bir olsaydi, aklimizda tutabilecektik hangi saatlerde oldugunu. ama sabah 6:30'da baslayan servis saatleriyle matematik islemleri yapmak gerekiyor. diyelim, bugun saat 19:00'da havaalaninda olmam gerekiyor. acaba kac servisine binmeliyim? 6:30'dan baslayarak 25-25 sayacagim... boylece matematigim kuvvetlenecek ve allah izin verirse tam zamaninda havaalaninda olacagim.

Evren dedi ki...

Humaaa ne zaman geldin ankaray'a?