29 Nisan 2008 Salı

türkün telekomla imtihanı

telefonum bozuldu, 444 1 444ü aradım. sinir edici bir yavaşlıkla konuşan kadını sevinçle karşıladım, zira özellikle amerikadan beri bu tür telefon hizmetlerinde kanlı canlı bir insan evladı sesine hasretim. arıza kaydını yaptırdım. benden bir telefon numarası istedi, malum arıza giderilince haber verecek. cep telefonu versem. olmaz dedi, sabit numara olcak. ama, dedim, (tam da) sabit numaram bozuk (hani). olsun dedi ben sizin numaranızı yazıyorum, e dedim ya tamir olmazsa nasıl haber vereceksiniz, değiştirseniz. yok dedi kaydettim. betona hiyeroglifle kazımış gibi söylüyordu bunları o beton gibi sesiyle.

telefonum tamir olmadı. ama üsküdarda bir telefon numarası buldum, amca tamam öğlene kadar gelirim dedi. bakalım nolacak.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

: )))
çok zekice çözmüşler konuyu, hayran kaldım doğrusu
gülfem

hicbirsey dedi ki...

evet kabloyu bir takıp çıkardılar, tamam oldu mesele..

mo dedi ki...

koptum ben ya :)

Evren dedi ki...

kadın bir bomba imha uzmanı tadında sadece doğru kabloyu kestiğini öğrenebildiğin tek boyutlu bir uzayda varlık edinmiş kendine...

hicbirsey dedi ki...

of evet.