21 Ağustos 2019 Çarşamba

indir

okumak dışa doğru, yazmak içe doğrudur dedi yasemin hanım.
ben kendimden kaçmanın yolunu her yaz okumakta ararken buradan yola çıktım zannederim.
ancak yazarken de dışa doğru çiçeklenmek var ya. senin okurken bile bilmediklerin zaman zaman senden çıkar ya. onun zevki okumakta var mıdır?

konuşmak mı yazmak mı diye soranlara da yine bir çiçeğin açmasından bahsetmek isterim.

ilk defa çiçek yetiştiriyorum evimde. yeşilli kırmızılı sarılı güzelliklere bakmak sanırken, ben hepsinin büyümesindeki tuhaf mantığı izlemekten zevk aldım.  dikenlerinden, yapraklarından, gövdelerinden, etlerinden dallarından ve kimsenin acelesine aldırmadan kendi seyrinde ilerlemelerinden. bir metin ya da mümkünse eğer, güzel hallerimiz de böyle büyür mü.
konuşurken diken batar da, yazarken güzel bir çiçek açar mı?

yavaşlıktan çok öğrenecek şey var şimdilerde. çünkü herşey "iniyor", yükselen büyüyen yavaşça gelişenlere yer açmak lazım... sabra, selamete.

downloading icon ile ilgili görsel sonucu


Hiç yorum yok: