16 Mart 2020 Pazartesi

pause

pause ile ilgili görsel sonucu
corona önce şaka için malzeme gibi geldi, paylaşım için yeni bir konu: kolonyalar, maskeler. sonra ölenlerin sayısı, türkiyedeki yükseliş, bakanların açıklamaları. ankara biletimi iptal ettim. hiçbiryere gitmemek olacaksa ve iyi bir okuyucu değilsem, yazmak zamanıdır.

salgın filmleri seyrediyorum. belki böyle bir klasörüm olacak. politik uzantıları olanlar, mutlu sonla bitenler, yeni başlayanlar... benim salgın hikayem yok: hastaneden yeni çıkmışken ve babamı çıkarmışken şimdi hasta olmamak ve hasta etmemek için eve saklanma adı altında bir sosyal sorumluluk projesine girdik. yaptıklarım ise her kar tatili ve her boş günde yaptıklarımdan farklı değil: edebi bir aktivite olarak bolca film seyretmek, örgü örmek, arada birkaç cümle okumak, belki artık biraz osmanlıca ve arapça çalışmak.

galiba havanın soğuk olmasına sevinmek ve evde olmayı büsbütün bir vicdan rahatlığı ile benimsemek de bunun içinde.

camilerde namaz kılınmıyor. sinemalar kapalı, müzeler de.

neleri özleyeceğimi merak ediyorum. kimse hasta olmasa bu tuhaf detoksu toplum olarak yaşasak. neler öğreniriz, hepimiz tek tek ve hep beraber.

bir kurgunun içinde olduğumuzu illa filmlere benzer şeyler yaşamadan da anlasak, çok ilginç olurdu. ama şimdi göstere göstere gerçekten ilginç.

çantacı kız bana bir sırt çantacı sattı ve satıcı satın aldığım için içten bir şekilde teşekkür etti. çünkü sanırım müşterisi gittikçe azalacak.

mukavva tabure yapmaya başlamıştık on öğrencim, süleyman ve ben, tatil oldu. evlerinde yapıyorlar mıdır acaba?

şarkı nereden devam edecek, kaldığı yerden mi?



Hiç yorum yok: