4 Eylül 2007 Salı

demli akşam yemeği


17 yorum:

semanur e. dedi ki...

sofra süper görünüyor yaa, bağırıyor "ben Türk'üm, anadolu çocuğuyum, Amerika'da olsam da gazetemi serer, üzerini döşerim peynirim ve zeytinim ile..." o sofrada bir ben eksiğim bir de sigaram :) yemek üstü muhabbet de ne tatlı olurdu ama! hatta tatlı da olsundu yanında.

Jilfeym dedi ki...

ben bu blogdan nasıl bu kadar haberdar olurum?bu bana yapılır mı len?

Jilfeym dedi ki...

bu kadar "geç" yani?

kemal dedi ki...

fotodaki gerçekçi yaklaşım insanı kendinden alıyor. amerikada olsam da yerli malı selpak kullanırım diyen eser sahibi gerçekleri belgeleme kaygısı taşıyor. fakat anne/baba/kardaş/arkadaş yüreği dayanır mı bu manzaraya :)arada mükellef sofralar çek de gözümüz arkada kalmasın. ayrıca posta adresini bekliyorum. mete

hicbirsey dedi ki...

yav dün gece şarjım bitti, daha yazacaktım sofranın detaylarını, ama foto imgesinin gücüne bak ki yorumları mıknatıs gibi çekmiş. ananas bile var o sofrada be, gözünüz arkada kalmasın :) bir yudum sallama çay, yarım ananas, iki dilim mozarella peyniri, umrumda mı dünya...

Unknown dedi ki...

Ana yüreği gerçekten dayanmıyor. Kendine dikkat et yavrum. Bir tepsiye yerleştirirsen daha az acıklı olur manzara..muhabbetler..

E. Bağlı yüreği

hicbirsey dedi ki...

ispanyol yeşil zeytini, meyve şekeriyle şekerlendirilmiş ahududu reçeli (burda da buldum oley), baya bildiğin sarı üzüm, bir de içinde "product of turkey" yazan kayısı da olan elma, armut, erik kurusu karışımı, tropicana 100% portik suyu da vardı ortamda... daha napayım enerjik olmak adına söyleyin bana...

Jilfeym dedi ki...

bence bu sofra süper bir sofra...yani ben gayet de 5 yıldır yerleşik olduğumu düşündüğüm evimde böyle zengin kahvaltılar yapmıyorum diyebilirim

hicbirsey dedi ki...

yok ben bir tane hatırlıyorum, yer sofrasıydı ama yeri göğü kaplayan bir sofraydı.

Jilfeym dedi ki...

asıl sizin güzelliğiniz kapladıydı yerigöğü...

semanur e. dedi ki...

görsel'in gücü budur demek istiyorum, herkes gönlünü bırak ciğerinden yapmış yorumunu... ama emine teyze koparttı beni, tepsi konusunda çok haklı :) demogoji yapmayalım lütfen hümacığm...

mtbagli dedi ki...

Sevgili kardeşim, abla yüreği için de durum aynı... Ben de annem gibi "tepsi" ya da "küçük bir örtücük" tavsiyesinde bulunacağım. Bir müddet sonra, insan kendi kendine, kendisi için ve kendini tutamadan acıklı hale gelir. O zaman, o peyniri yerken boğazına bir şey düğümlenebilir ve peynir de "kotmamıştır" aslında. O bakımdan, ne sen ne de ben görmeyeyim o kağıdı bir daha -gazete de değil o; CVS broşürü gibi bir şey olsa gerek-.

"Goya" mı yediğin zeytin?

hicbirsey dedi ki...

AAA yeter ama cok guzeldi diyorum, tepsi alamam, yok CVSde.. :) sac duzlestirici alsam onun yerine, ya da tırnak ustune yapıştırılan çiçeklerden. gariban hissetmemi belki engeller, ama o da bir çiçek abbas hissi verebilir, aman diyim...

Evren dedi ki...

Humacim televizyonun var mi?

hicbirsey dedi ki...

var.. britney spears ne vartalar karıştırmış dün onu seyrettim, çok belgesel ve bilgiseldi.
evren? hangi evren?

Evren dedi ki...

evren... akar evren...diger evrenler hangileri?

hicbirsey dedi ki...

paralel evrenler... canım evren şeref verdin zaten hümacım demenden ve çok kısa ve güzel bir soru sormandan anlamıştım.