23 Eylül 2007 Pazar

tepsi

sıkı durun, karşınızda TEPSİİİİİİİİİİİİİİİİİ... bad&bath&beyond isimli, ötelemeci bir yaklaşımla; "aldıklarınız hiçbir zaman yeterli değil, her zaman daha çok satın alabilirsiniz" anafikrini ifade eden bir yerden 12.99 gibi ehven bir fiyata aldım. amerikan filmlerinde hep özendiğim o yatakta kahvaltı olayını yaşamadan önce -bence pratik olarak mümkün değil ağzın pas gibiyken nereye kahvaltı ediyorsun hemşehrim- minik protez akıl regal papatyalı leptopumu üzerinde test ettim, çalışıyor.

4 yorum:

mtbagli dedi ki...

Amanın, 4x4 bir tepsi almışsın! "Tepsi" deyince telefonda, ben de gözlerimin önünde şöyle üzerinde nevresim desenli pembe çiçekler olan -flu flu- melamin bir tepsi canlandırmıştım.

semanur e. dedi ki...

hadi vatana millete hayırlı olsun şekerim, içim bi buruktu, resmi görünce geçti çok şükür... çok sevindim çoook

Jilfeym dedi ki...

: ))
tamamen teknoloji ve ergonomi ile bütünleştin huma, seni kimse tutamaz artık!:)

Devletsah dedi ki...

Aaaa.. Biz de bu tepsiden arıyoruz... Bize de bize deeeee...