29 Ekim 2007 Pazartesi

3d kabusu



"nightmare before christmas-3D" ilanını görünce bir fazla boyuta 2 dolar fazlayı çok görmeden ödeyip uslu uslu gözlüğümü kaptım, koltuğa oturdum. neyle karşılaşacağım konusunda hafif de endişe duyarak, temkin içinde. neyse ki en azından orijinal modellemelere ve müziğe dokunmadıkları için tabii ki çok güzeldi. filmden çıkarken naçiz vücudumuzun üç boyut algısıyla oynarlarken, aslında ne derece iki boyutlu bir iş yaptıklarını düşündüm. yani filmin orijinalinde müthiş duyarlı ve "tactile" bir duyarlılık var iken, ne kadar da yüzeysel bir üç boyut algısıyla, nasıl da pişirip pişirip eskileri sunduklarını. ama helal olsun diyorum yine de. web sayfasına gidip o aptal oyundan da bir el oynayabilirsiniz, ben eğlendim.

bu arada yarınki halloween şimdiden "kabak" tadı verdi. jack'a katılıyorum, yeni arayışlara girmek lazım. sokaklarda bolca beyaz pudralanmış suratlarında kırmızı akıntılarla gezen kızlar, iskelet desenli tshirtler ve genetik kodlarıyla oynanmış envai çeşit kabaklar görmekteyiz şu aralar. ama en güzeli, bahçede bırakılmış bir kabağı, bir karakter yaratma endişesi duymadan kemirip şekillendirmiş sincapların eseriydi.

Hiç yorum yok: