29 Ekim 2007 Pazartesi

zeytin peynir eti

aklımı onlarla yemedim ama parmaklarımı yiyordum. greek town'daki yunan şarküterisindeki suratsız adama tahammül edip, yüzer gram feta peyniri ve siyah zeytin sardırdım. paketli falan değil, yağlı kağıda sardırıp bildiğin... bir paket de eskişehir yapımı etimek... (neyse eskişehir lafını pakette görüp aşırı duygulanmak iyiye alamet değil ama...) bu kadar mı lezzetli bir üçlüdür bu. tabii lipton sallandırdım bir tane de. ve üstüne tatlı olarak "made in greece" kuru incir. otele gelmeden yemeye başladığım siyah zeytin çekirdeklerini karanlık ve soğuk tren raylarına atarken de garip bir haz aldım...

2 yorum:

mtbagli dedi ki...

"eti eti eti!" dedikleri buymuş demek ki... ben eti'nin hiçbir şeysini sevmem. ülker'le karşılaştırınca... ama pötibör'de "eti eti eti!"

hicbirsey dedi ki...

chicago'da ülker vardı da biz mi yemedik... (ibrahim tatlıses)