28 Kasım 2007 Çarşamba

kafa kağıdı

dün konsolosluğa gittim bir vekalet işi için. konuyu hiç sormayın. çalıntı tasarım olayları filan. ancak vekalet için nüfus cüzdanı, nüfus cüzdanının geçerli olması için tc kimlik nosu gerektiğinden ve benim kafa kağıdı eskidiğinden ve tc kimlik no içermediğinden oracıkta yeni kafa kağıdı çıkarttırmasınlar mı bana. diyeceğim odur ki, artık yeni kimliğim "şikago" bandırmalı. çok komiğime gitti bu durum. en son kimliğimi kaybettiğimde de istanbulda yaşamıyordum ama istanbulda kaybedip hemen oracıkta kimlik çıkarttırmıştım ve arkasında "üsküdar" yazardı. sonra üsküdara yerleştim. benzetmek gibi olmasın, aman aman aman...

2 yorum:

mtbagli dedi ki...

"şikago" mu, "chicago" mu yaziyor?

hicbirsey dedi ki...

şikago, :) amerikada bir türk çocuğu olduğum kanıtlandı, suluboya resmimi istiyorum.