2 Aralık 2007 Pazar

misket

köyden getirttim kızı. çok bozulmuş buralar tey tey...

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Humacim,
Gunlerdir heyecanla bekiyoruz nooldu noolacak diye...
Radyo piyeslerine benzedi senin bu blog...
Yazi isteriiz... Muduriyet d-uyuyomu?
Boole bekliyoruz...
Cook cok opuyoruuuz...

hicbirsey dedi ki...

evet bu entry gerçekten piyes oldu ama sevgili tiyatrosever kim acaba?

mtbagli dedi ki...

ben yıkılmış vaziyetteyim. soyleyecek söz bulamıyorum.

Unknown dedi ki...

Upps.. Ya pardon kızardım...
sanki fotomemo deyince herkes anlarmış gibi gelmişti.. Pardon pardon.. Mehmet ben hani devamlı fotoğraf çeken... fotograf+mehmet (fotomemo)gibi... neyse... sevgiler.

hicbirsey dedi ki...

anlamıştım. :)

mo dedi ki...

casting süper, seslendirmeyi de hayal etmek hiç zor deği :))

hicbirsey dedi ki...

var zaten filmler de, artık gelince mantı ve pırasa sonrası, kahve eşliğinde..