2 Ocak 2008 Çarşamba

sur le banque

north carolina'ya dair şu an tek intibam, uzun uzun ağaçlı ormanları... çünkü bugün sabah geldim ve yapışıp uyumuşum güneşli odamda, cangüzel abla, yekta ve fahir abiyle uzun bir kahvaltı sohbetinden sonra... chicago üzerinden yaptığım gece transferinde hep görüp de kendime hiç kondurmadığım "havaalanı banklarında uyuma" hadisesini başarıyla halletmeme rağmen, yine de pek verim alamamışım demek uykumdan. sigara içme yasağı, işportacılara karşı tedbirler, security meseleleri ile ilgili anonslarla bölünüp dursa da uykum, kafamın altında laptop çantamla enteresan bir rahatlığı yakaladım ve son anda uykuya geçerken bile "aa galiba uyuyorum" falan diye şaşırmakla meşguldüm...

neyse efendim, burada wireless internetiyle kavuşan ve koklaşan minik laptopum sayesinde artık daha zevk ve şevkle bloguma devam edebilmeyi diliyorum. inşallah 29 ocağa kadar buralardayım gibi görünüyor, hafta sonu bir dc. kaçamağı dışında.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

aaa dc'ye gidecegini bilmiyordum. ordan bir cd alabilirsin benim icin diye dusunurken, hatirladim ben de gitmistim dc'ye. ay nasil bir yerdi orasi? hatirladim... fena degildi, maryland'i, şusu busu.. kucuk prensli bir defter almıştım kendime.

hicbirsey dedi ki...

sen de her yire gitmişin (diyene bak!)